نقاشی ساختمان,نقاشی آپارتمان,بازسازی ساختمان,بازسازی آپارتمان

نقاشی ساختمان
  • ۰
  • ۰

نقاش شما بنا یا معمار نیست که بتواند ترک عمقی که در دیوار به واسطه کیفیت پائین ساخت و یا کم گذاشتن معمار شما در مصالح و یا ….. ایجاد شده را با گچ و بتونه درمان کند. برای داشتن یک نقاشی با کیفیت باید از مرحله دیوار چینی وسواس داشته باشید و نه اینکه تمام وسواستان را برای مرحله آخر ذخیره کنید.

ترک های ساختمان معمولا از نشست ساختمان و یا فشار نا متعارف بر قسمتی از دیوار (در اثر کارکرد ضعیف بنا ) و مواردی دیگر ایجاد می شود که به غیر از نشست ساختمان (تا حدودی) در بقیه موارد خطای انسانی و یا کم گذاشتن مصالح باعث ترک خوردن دیوارها و سقف می شود و درمان ترک ساختمان در مرحله نقاشی (برای مدت طولانی) غیر ممکن است. البته میتوانید از کسی که مدعی است میتواند ترک ساختمان را تعمیر اساسی کند : ضمانت نامه کتبی بخواهید تا ادعایش را پس بگیرد.

در مواردی معماران یا مهندسان برای کم کردن هزینه های ساخت مرحله گچ کشی را به گچ کش های تازه کار و یا با قیمت پائین به گچ کشی می سپارند و نتیجه بی کیفیتی زیر کار ساختمان شما برای همیشه خواهد بود. گچ کشی که مجبور می شود کاری را با قیمت خیلی پائین قبول کند برای بالا رفتن سرعت کار از شمشه کردن دقیق اجتناب می کند و به جای لایه نازک گچ کشته بر روی سطح از لایه ضخیم کشته برای صاف کردن سطح استفاده می کند و با این کار زیر کار ساختمان شما را برای همیشه معیوب می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی