نقاشی ساختمان,نقاشی آپارتمان,بازسازی ساختمان,بازسازی آپارتمان

نقاشی ساختمان
  • ۰
  • ۰

مشکالات انتخاب رنگ برای نقاشی ساختمان

·      در نقاشی ساختمان   رنگ سابق دیوار ، بر رنگ جدید اثر می گذارد : معنی آن این است که تفسیر ما  از رنگ نمونه روی دیوارها ، به رنگ موجود روی دیوار بستگی دارد و برداشت ما از شدت رنگ تغییر می کند .

 

·         تغییر رنگ با محیط زمینه آن : ادراک ما از رنگ ، با رنگ زمینه و اطراف آن تغییر می کند . رنگ زرد در پس زمینه تیره ، نسبت به حالتی که پس زمینه سفید است ، روشنتر به نظر می رسد . از طرفی رنگ زرد با زمینه سفید ، گویا مخلوط شده است در حالیکه نسبت به زمینه سیاه کاملا جدا است .

 

 

·         عواملی که در  به حداقل رساندن این خطا ها کمک میکنند

 

1.       رنگ قدیمی رفتنی است : رنگ نمونه را با پارچه مبلمان و رنگ دکوراسیون مقایسه کنید تا انتخاب دقیق تری داشته باشید . زیرا این رنگها باقی می مانند و رنگ زیرین شما ، پس از نقاشی دیگر وجود نخواهد داشت .

2.       قضاوت بر اساس رنگ چند لایه و خشک شده نهایی باشد :  اگر قرار است با چند دست اجرای رنگ ،  به رنگ نهایی برسید ،  لازم است اجازه دهید نمونه رنگ ، خشک شده و دست بعدی یا لایه های بعدی رنگ را ، اجرا کنید .

3.       نمونه باید قدی باشد : نمونه اجرا شده روی دیوار باید به صورت قدی باشد تا تاثیر رنگ مجاور به حداقل برسد . وقتی قدی اجرا می کنید و به کف می چسبانید رنگ کف ساختمان که همواره باقی می ماند ، تاثیر خودش را نشان میدهد .

4.       نمونه های رنگ را چسبیده و مجاور هم اجرا نکنید : نمونه های رنگ را  مجاور هم و چسبیده به هم رنگ نزنید زیرا نزدیک بودن نمونه ها به یکدیگر ، بر درک شما از رنگ تاثیر می گذارد . هر چه دورتر بهتر

نقاشی ساختمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی