نقاشی ساختمان,نقاشی آپارتمان,بازسازی ساختمان,بازسازی آپارتمان

نقاشی ساختمان
  • ۰
  • ۰

تکنیک های کاربردی در نقاشی ساختمان

دیوارها:

قبل از این که شروع به رنگ زدن دیوار ها کنید،سطح آن ها را با محلول تری سدیوم فسفات TSP بشویید و بتونه کاری کنید.و بعد از آن رنگ کردن را شروع کنید.

درب ها:

اغلب برای رنگ زدن در آن را از جای خود خارج میکنند ،اما بدون درآوردن در از جای خود نیز می توان آم را رنگ آمیزی کرد . اما قبل از شروع کار باید دستگیره ها و قسمتهای فلزی دیگر مانند ذره بین، جای کلید و.. را از درب جدا کنید و لولاها را با یک ماده مناسب مانند دو-سه لایه چسب میسکیت  بپوشانید.

سقف:

بهتر است نقاشی سقف را قبل از نقاشی دیوار ها و دیگر قسمت ها شروع کنید. . بهتر است  به جای قلم مو از غلتک رنگ با دسته قابل تنظیم استفاده و دو دست رنگ به سقف بزنید  که دست اول در جهت تابش نور منبع اصلی نور اتاق مانند پنجره- و دست دوم عمود بر جهت این نور است .

کابینت:

ابتدا دربها و کشوها ی داخل کابینت را بیرون بیاورید و سطح مورد نظر را به خوبی تمیز کنید. نوع رنگ آستری که به کار میبرید، به این بستگی دارد که جنس کابینت شما از چوب باشد یا لمینت.

با رعایت نکات ریز اما مهم میتوان نقاشی ساختمان با کیفیتی داشت.

نقاشی ساختمان

  • ۹۶/۰۶/۰۷
  • leila moghisi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی